Kredyty samochodowe dla firm

Porady

Każda firma regularnie potrzebuje znacznych środków finansowych na inwestycje związane z jej rozwojem. Niestety, tego typu wydatki bardzo często przekraczają możliwości mniejszych i średnich przedsiębiorstw. Szczególnie wyraźnie jest to widoczne w przypadku wydatków takich, jak zakup nowego samochodu. Ceny na rynku motoryzacyjnym są na tyle wysokie, że zrealizowanie takich planów często okazuje się niemożliwe. Przedsiębiorca w takiej sytuacji powinien jednak zainteresować się usługami i produktami na rynku finansowym, które pozwalają na zdobycie środków. Jak pokazują oferty firm takich jak Santander Consumer Multirent, pozyskanie pieniędzy na takie inwestycje w każdym przypadku jest jak najbardziej możliwe.

Klasyczne rozwiązanie – kredyt samochodowy

Kredyt samochodowy to chyba najbardziej oczywiste rozwiązanie w takiej sytuacji. Niesie to ze sobą wiele korzyści. Jeśli skorzystamy z odpowiedniej oferty, będziemy mogli w bardzo wygodny sposób rozłożyć w czasie tak wielki wydatek i cieszyć się możliwością spłacania rat w dogodnej dla nas formie. Bardzo istotne jest tu jednak właśnie znalezienie dobrej oferty. Wybór jest tu szeroki, ale poszczególne kredyty samochodowe mogą ogromnie się od siebie różnić między innymi kosztami oraz oprocentowaniem. Sprawia to, że niekiedy sięgnięcie po inną ofertę pozwala na zaoszczędzenie nawet kilku tysięcy złotych. Do tego dochodzą inne udogodnienia,. takie jak możliwość wzięcia wakacji kredytowych oraz spłaty całego kredytu przed terminem bez dodatkowych kosztów.

Kredyty samochodowe dla firm

A może leasing?

Leasing obok kredytu samochodowego jest drugim najpopularniejszym rozwiązaniem w takich sytuacjach. W tym przypadku leasingodawca kupuje wybrany przez nas samochód, a następnie oddaje nam go do użytkowania. Co prawda warunki mogą tu być bardzo atrakcyjne, ale wiąże się to również z kilkoma mankamentami. Przede wszystkim leasingobiorca nie jest do końca właścicielem pojazdu, ale to on ponosi jednocześnie wiele kosztów związanych z jego utrzymywaniem. Klient jest tu odpowiedzialny między innymi za wszystkie obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne.